Daj znać,  czego dotyczy Twoja wiadomość?

 Numer rachunku do zapłaty

 

Złożyłam/złożyłem zamówienie i chcę zrobić przelew tradycyjny.

Proszę: 68 1140 2004 0000 3502 8155 7108

 

Moje zamówienie

 

Masz pytanie dotyczące swojego zamówienia?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania lub napisz do nas 🙂

 

 

 

Twoje propozycje 

 

Szukasz dodatkowych pomocy do swojej pracy i masz pomysł na mój następny produkt? 

Wezmę każdą propozycję pod uwagę:)

 

 

Napisz do nas

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez nasz profil na Facebooku

Najczęściej zadawane pytania:

Gdzie znajdę zamówione materiały?

Jeżeli podczas składania zamówienia zostało założone konto, wystarczy po zalogowaniu sprawdzić swój panel klienta. Wszystkie materiały są dostępne w tym miejscu. 

Jeżeli zakup został dokonany bez rejestracji, otrzymają Państwo wiadomość e-mail zatytułowaną „Pobierz swoje materiały”.  

W tej wiadomości dostępne będą szczegóły zamówienia. W kolumnie „Pobierz” należy kliknąć w podkreślone nazwy materiałów, wówczas pobiorą się one na Państwa urządzenie.  

Jeżeli wciąż nie mogą Państwo znaleźć zakupionych materiałów, proszę sprawdzić folder „Spam” lub „Oferty” albo skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres: paulina@nauczony.pl. 

Jak mogę założyć konto na stronie www.nauczony.pl?

Założenie konta jest możliwe przez formularz zamówienia lub przez zakładkę „Moje konto”.  

Czy dostępne są produkty w wersji papierowej?

W tej chwili wszystkie nasze produkty są plikami cyfrowymi.  

Nie mogę pobrać zakupionych materiałów.

Nie działa link? Materiały nie pobierają się na Państwa urządzenie? Prosimy o kontakt z nami pod adresem email – paulina.nauczony@gmail.com

Na moim koncie nie widzę zakupionych produktów.

Prosimy o kontakt z nami na adres email – paulina.nauczony@gmail.com

 

 

Jak założyć konto przez formularz zamówienia?

Należy dodać interesujący Państwa produkt do koszyka, wpisać wszystkie dane i kliknąć przycisk „Chcę założyć konto”.  

Na adres e-mail podany podczas rejestracji zostanie przesłany link aktywacyjny. Kliknięcie w link przekieruje Państwa do panelu klienta. W zakładce „Szczegóły konta” można ustawić hasło.

Czy wystawiają Państwo faktury?

Tak.

Czy wystawiają Państwo faktury z odroczonym terminem płatności?

Tak. W takiej sytuacji prosimy o informację, jakie produkty powinny znaleźć się na fakturze, oraz o dane nabywcy i odbiorcy. Termin płatności to 14 dni.  

Numer rachunku do zapłaty

68 1140 2004 0000 3502 8155 7108 – Mbank